„Volvo“ pristato naują itin tikslią LiDAR technologiją, kuri neperdegins akių

„Volvo“ pristato naują itin tikslią LiDAR technologiją, kuri neperdegins akių post thumbnail image

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/

Volvo ir Luminar pristato proveržį autonominių technologijų srityje

Volvo kartu su savo partneriu Luminar, pristato naujovę, kuri gali neatpažįstamai pakeisti autonominių automobilių pasaulį. Nors Volvo neeksponuoja automobilių Los Andželo automobilių parodoje, jų pažangios LiDAR technologijos traukia dėmesį. LiDAR technologija yra laikoma esmine sudedamąja dalimi, siekiant sukurti visiškai autonominius automobilius, ypač kai trečios kartos XC90, planuojama išleisti 2021 metais, turės būti autonominis kelyje.

Volvo patikėjo Luminar užduotimi sukurti sprendimą, kuris leistų automobiliams „matyti“ patikimai ir dideliu atstumu. Nors LiDAR gali „matyti“ dalykus iš toli, dažniausiai naudojami pigi ir plačiai prieinami silicio receptoriai sukelia problemų. Norint, kad matyti dideliu atstumu be žalos žmogaus akims, yra būtinas kitas požiūris.

Luminar pritaikė indžio galio arseno receptorius, kurie leidžia naudoti 1550 nanometrų bangos ilgį, kuris gali būti ryškesnis ir nekenkti akims, taip prailginant matymo atstumą. Šis prietaisas leidžia matyti iki 250 metrų, kas yra didžiulis pasiekimas lyginant su kitais sprendimais rinkoje, pavyzdžiui, Ford naudojamas Velodyne „Puck“ LiDAR mato tik iki 100 metrų.

Volvo sistema gali „matyti“ 7,5 sekundžių į priekį, o tai yra labai svarbu norint išvengti nelaimingų atsitikimų. Šis receptorius taip pat yra itin tiksliu ir geba atskirti žmogaus formas bei objektus, kurie sugeria iki 95% šviesos.

Vis dėlto visada buvo problema kaina. Silicis yra pigus, tačiau indžio galio arsenas labai brangus. Pagal Wired šaltinių duomenis, receptoriaus dydžio kaip bulvės traškučio gamybos kaina siektų dešimtis tūkstančių dolerių. Luminar pavyko sumažinti receptorių iki braškės sėklos dydžio. Kiekvienas toks receptorius kainuoja apie 3 dolerius, tačiau apima tik 120 laipsnių kampą, todėl norint matyti aplink visą automobilį, reikalingi trys receptoriai, o visa sistema turi ir kitų komponentų. Bendros LiDAR sistemos kainos neatskleidžiamos, tačiau Volvo pranešimas rodo, kad ji yra pasiekiama ir prieinama.

Dabar, pasak Volvo R&D vadovo Henriko Greeno, reikia sukurti programinę įrangą ir intelektą, kurie gebėtų atpažinti milijonus skirtingų objektų ir suprasti jų ketinimus. Tai yra didžiulis darbo krūvis, kuris vis dar laukia Volvo komandos.

Šis proveržis yra vienas iš daugelio detalių, kurios leis Volvo lengviau užpildyti autonominio transporto galvosūkį.

Variklio dugno plovimas

Automobilių priežiūros aspektas, kurio negalima pamiršti, yra variklio dugno plovimas. Tai itin svarbi procedūra, siekiant išlaikyti mechanizmų efektyvumą ir ilgaamžiškumą. Nešvarumai ir druska gali susikaupti variklio dugne, sudarydami galimybę korozijai ir kitiems mechaniniams pažeidimams. Daugiau informacijos apie šią procedūrą galite rasti čia.

https://auto-rent.lt
https://autorentvilnius.lt/jeep-liberty-oro-pagalviu-tyrimas-sulauke-pripazinimo/

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Post