Faraday Future neseniai pranešė apie savo vyriausiojo finansų pareigūno, Stefano Krause’o, atleidimą iš darbo. Bendrovės pranešime nurodoma, kad Stefano Krause’o galimas įstatymo pažeidimas ir nepakankamas indėlis į FF tikslus jo vadovavimo metu, prasidėjusiam kovo mėnesį, padarė rimtą žalą FF ir jos investuotojų interesams. Dėl Stefano Krause’o piktnaudžiavimo ir aplaidumo FF šiuo metu imasi teisinių veiksmų. Jo vietą laikinai užima Paskalis Coustaras.
Taip pat buvo pranešta apie Ulricho Kranzo, bendrovės vyriausiojo technologijų pareigūno, atleidimą. Kranzas šias pareigas užėmė tik tris mėnesius, o Faraday Future teigia, kad jo atleidimas neturės įtakos R&D procesui ir prekės ženklo gamybos plėtrai. Nors šie atleidimai yra įmonės sprendimai, „The Verge” praneša, kad šiemet iš įmonės pasitraukė nemažai vadovų ir darbuotojų.
Viena iš steigėjų, Alanas Cherry, paliko įmonę rugpjūčio mėnesį, o antrasis steigėjas, Tom Wessner, kuris vadovavo tiekimo grandinės valdymui, neseniai atsistatydino. Po to, kai 2016 m. „Consumer Electronics Show” buvo pristatytas drąsus koncepcinis automobilis, įmonė atrodė pasiekusi teisingą kelią su tinkamais įdarbintais darbuotojais ir Kinijos milijardieriaus Jia Yueting finansavimu. Tačiau jo turtą šią vasarą įšaldė Šanchajaus Aukštasis Liaudies Teismas, todėl Faraday Future buvo priversta keisti savo planus. Ji turėjo atsisakyti savo gamyklos Nevadoje, pasirinkdama nuomoti mažesnį pastatą Kalifornijoje. Siekdama sutaupyti pinigų, įmonė beveik visiškai pasitraukė iš „Formula E”.
Kiti darbuotojai, kurie paliko įmonę, remiantis jų LinkedIn profiliais, yra automobilių sporto vadovas Nate Schroeder, Rodrigo Caula, dirbęs su FF91 spalvų, medžiagų ir apdailos sprendimais, Michael Snyder, gamybos inžinierius, UX dizainerė Jui Dai, vyresnysis eksterjero dizaineris Arash Badeanlou ir Eric Lopez, paviršininkas ir dažytojas. Vienas buvęs darbuotojas teigė „The Verge”, kad įmonė „skęstančios laivo” būsenoje, o „moralė yra smarkiai sumažėjusi”.
Apie „Automatinę plovyklą” sužinokite čia.