„Wald International“ pristatytas „Toyota Prius Aero“ komplektas

https://autoplovykla.lt/kuo-cheminis-automobilio-valymas-skiriasi-nuo-iprasto-plovimo/

Sveiki atvykę į hibridų tiuningo pasaulį, kuris per trumpą laiką labai pasikeitė. Honda Insight ir Toyota Prius puiki išvaizda užkariavo Japonijos rinką. Pirmą kartą tai pamatėme 2010 m. Tokijo automobilių salone, kur daugybė pritaikytų hibridų mus nustebino. Wald International per daugelį metų sukūrė reputaciją kaip viena iš aukštos kokybės stiliavimo rinkinių gamintojų Japonijoje. Paprastai skirta prabangiems sedanams ir visam VIP judėjimui, Wald dabar ėmėsi kitokio požiūrio ir pristatė naują rinkinį Toyota Prius. Taip, net Wald prisideda prie hibridų tiuningo. Mes kol kas turėjome progą pamatyti tik vieną nuotrauką, tačiau jau džiaugiamės. Vietoje to, kad pakeistų visą automobilio išvaizdą ir sugadintų Prius’ vilkimo koeficientą, Wald ėmėsi konservatyvaus požiūrio ir pridėjo šiek tiek grožio prie priekinio buferio, išlaikant daugumą pradinės išvaizdos elementų. Ypač mums patinka šoniniai slenksčiai, kurie puikiai dera prie Prius’ kėbulo. Įdomu matyti, kaip vystosi šio projekto galinė dalis; būtinai pranešime, kai bus gautas visas rinkinys su kainų informacija.

Norintiems sužinoti daugiau apie automobilių valymą, skaitykite šį straipsnį apie cheminį ir įprastą automobilio valymą. Rasite naudingos informacijos apie šiuos du metodus, jų skirtumus bei naudą. Pasirinkdami tinkamą valymo būdą savo automobiliui, užtikrinsite jo ilgalaikę išvaizdą ir vertę.

https://auto-rent.lt
https://gtvautomoto.lt

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Post

„AutoGuide“ redaktoriai išrinko geriausias šventines dovanas„AutoGuide“ redaktoriai išrinko geriausias šventines dovanas

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-kaune/ AutoLabai dovanų vadovas automobilių gerbėjams Su švenčių laikotarpiu artėjančiu greičiau nei Bugatti Tourbillion visiškai įsibėgėjus, laikas AutoLabai redaktoriaus dovanų vadovui. Puikus pasirinkimas čiaudulio mėgėjams, tikrai rasite kažką automobilių mylėtojui

„Mazda“ siekia padidinti pardavimus JAV 74 procentais, pristatydama sportiškus, ekonomiškus automobilius„Mazda“ siekia padidinti pardavimus JAV 74 procentais, pristatydama sportiškus, ekonomiškus automobilius

https://autoplovykla.lt/automobilio-salono-valymas/ Mazda Plėtros Strategija JAV Rinkoje Mazda siekia padidinti savo pardavimus Jungtinėse Valstijose 74 procentais, ir pagrindinį vaidmenį jų strategijoje atliks sportiški automobiliai, kurie užtikrins realistiškus degalų ekonomijos rodiklius. „Mums