Penkių punktų patikra: MINI Roadster Cooper S

Penkių punktų patikra: MINI Roadster Cooper S post thumbnail image

Ar MINI Roadster yra vertas dėmesio?

MINI Roadster – tai automobilis, kuris išsiskiria savo unikalumu ir žaismingumu. Tačiau ar jis nėra per daug ekscentriškas? Pradėkime nuo kainos: ar 29 250 USD yra teisinga kaina už šį automobilį? Su turbininiu 1.6 litrų keturių cilindrų varikliu, mūsų testuotas Cooper S modelis generuoja įspūdingą 181 AG ir 177 lb-ft sukimo momentą, leidžiančią pasiekti 0-60 mylių per valandą greitį per 6,7 sekundės.

Nors MINI variklis nėra skirtas vien greičiui, jis suteikia daug smagumo. Žemos pavaros ir aukšti apsisukimai leidžia lengvai sukti ratus. Net ir važiuojant ramiai, paspaudus pedalą pajusite, kaip automobilis įsibėgėja, o prieš paleidžiant – išgirsite išmetimo sistemos pokštelėjimus.

Be to, galite vairuoti su mažai kaltės jausmo, nes mechaninė pavarų dėžė Cooper S modelyje suteikia 27 mpg mieste ir 35 mpg greitkelyje. Tai yra neatsiejama MINI prekės ženklo dalis, kaip ir retro išvaizda bei kartingo valdymas. Tačiau tai nereiškia, kad kiekvieno MINI interjero ergonomika nėra problemiška.

Naujas Roadster modelis yra dar vienas pavyzdys, kaip MINI dizaineriai ignoruoja ergonomikos specialistų patarimus. Be įprastai prastų jungiklių ir langų valdymo, kurie yra centrinėje konsolėje, o ne duryse, garso sistemos valdymas taip pat kelia nusivylimą. Mygtukai yra maži, rankenėlė – maža, ir nors MINI sukūrė savo informacinę sistemą specialiai iPhone, niekada nepavyko užmegzti Bluetooth ryšio.

Pridėkite dar per didelę pavarų rankeną, pritvirtintą prie per ilgos svirties, ir faktą, kad sėdynės atlošo reguliatorius yra dešinėje pusėje (nepasiekiamoje vietoje po rankos atrama), ir Roadster, kaip ir kiekvienas kitas MINI, privers jus ilgesniuotis nuobodžiai, bet visiškai funkcionaliai Corolla salono.

Dauguma kabrioletų neturi pakankamo kėbulo standumo, todėl jaučiate, kaip korpusas lenkiasi ir siūbuoja tarsi prastai pastatytas tiltas per uraganą. Tačiau MINI turi priešingą problemą. Jo pagrindai yra tokie tvirti, kokie tik gali būti. Tai padeda užtikrinti prekinio ženklo kartingo valdymą, bet taip pat reiškia, kad važiavimo kokybė jaučiasi tarsi be gumos ant ratlankių.

MINI save pristato kaip aukščiausios klasės prekės ženklą, ir jų automobilių kainos tai atspindi. Net paprasčiausias Cooper modelis su 122 AG kainuoja 25 550 USD, beveik 2 000 USD daugiau nei galingesnis Miata. MINI, kurio norite, su smagiu varikliu, kainuoja nuo 28 550 USD ir yra aprūpintas taip, kaip norėtumėte, už maždaug 33 000 USD. Nors negalite gauti kito Europos kabrioleto už tokią kainą, yra daug kabrioletų iš kitų pasaulio kraštų už mažiau.

Vis dėlto yra dar vienas Europos sportinis kabrioletas. Tiesą sakant, tai taip pat MINI. Ir MINI Convertible yra keletą šimtų dolerių pigesnis. Kai kuriems jis sako „urban cool“. Kitiems jis sako „mielas“. Ir dar kitiems jis sako „prašau, nustokite stengtis per daug“.

Visi ankstesni punktai tampa neaktualūs, priklausomai nuo to, kurioje estetinių preferencijų tvoros pusėje esate. Ir iš tiesų, be aukštos kainos, standaus važiavimo ir tų jungiklių, kurie verčia jus trenkti į prietaisų skydelį su kūju, tai yra MINI stilius, kuris daugeliui žmonių neleis jums nuo jo nusigręžti arba privers jus skubėti į artimiausią saloną.

Vis dar norite sužinoti daugiau apie 2013 MINI Roadster? Apsilankykite čia ir gaukite visą informaciją bei specifikacijas.

https://autoplovykla.lt/en/carwashes/vilnius/
https://stauto.lt/paskutinis-mazmenines-prekybos-mercury-bus-pagamintas-si-sekmadieni-spalio-10-d/
https://autorentvilnius.lt/toyota-atsaukia-hibridinius-highlander-ir-lexus-rx400h-modelius/

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *