Įdomus žvilgsnis į automobilių pramonės aljansus
Automobilių pramonės pasaulyje, kur inovacijos ir strateginės partnerystės yra kasdienybės dalis, nauji aljansai gali turėti reikšmingą poveikį. Tokia situacija susiklostė ir tarp dviejų automobilių gigantų – General Motors (GM) ir PSA Peugeot Citroën, kurie šiais metais pasirašė naują susitarimą dėl bendros veiklos Europoje.
Šis aljansas, kurio tikslas yra sumažinti nuostolius nuosmukio laikotarpiu Europos automobilių rinkoje, kelia daug klausimų ir spekuliacijų. Ar galėtų būti, kad Opel/Vauxhall, priklausantis GM, susijungs su PSA automobilių verslu į bendrą įmonę? Ar GM galėtų parduoti Opel Peugeot įmonei, ar netgi įsigyti Peugeot automobilių verslą?
Įdomu tai, kad šaltiniai teigia, jog galimas bendros įmonės sukūrimas galėtų suteikti GM 30 procentų akcijų dalį kartu su 10 milijardų dolerių investicija į naują įmonę. Tokia dalis leistų GM nebereikėti konsoliduoti Opel finansinių rezultatų, taip pašalinant didžiausią finansinę naštą.
GM per pastaruosius 12 metų Europoje patyrė apie 16 milijardų dolerių nuostolių, o PSA kas mėnesį naudoja 200 milijonų eurų grynųjų ir nesitiki pelno iki 2014 metų. Šios aplinkybės verčia abiem įmonėms ieškoti naujų būdų, kaip optimizuoti savo veiklą ir išlaikyti konkurencingumą rinkoje.
Tokios strateginės partnerystės gali turėti didelės įtakos ne tik įmonių finansinei būklei, bet ir visai Europos automobilių pramonei. Ar šis aljansas taps sėkmingu pavyzdžiu, kaip dvi konkuruojančios įmonės gali bendradarbiauti siekdamos bendrų tikslų? Šis klausimas lieka atviras ir laukia atsakymo.
Norėdami sužinoti daugiau apie automobilių pramonės naujienas ir tendencijas, apsilankykite čia.
https://autoplovykla.lt/en/engine-washing-vilnius/
https://alkestaauto.lt/gandai-sklinda-uz-tokia-pacia-ispudinga-kaina-jaguar-xj-ultimate-edition/
https://autovitrina.lt/naujasis-koenigsegg-modelis-pristatytas-prekybos-atstovybes-atidarymo-metu/