„Toyota GT 86 RC“ yra supaprastintas, lengvesnis ir pigesnis

Unikalus Toyota GT 86 RC Modelis: Minimalizmas ir Individualizacija

Ar kada nors susimąstėte, kas gali būti geriau už Toyota GT 86? Įsivaizduokite lengvesnę ir pigesnę versiją, pašalinus visus nereikalingus elementus, tiesiai iš gamyklos, paruoštą jūsų individualizacijai. Tai būtent tai, ką Toyota padarė, siūlydama GT 86 RC modelį, idealiai tinkantį tiems, kurie nori paversti jį trasos automobiliu arba pritaikyti savo poreikiams.

Šis modelis pasižymi 16 colių plieniniais ratlankiais, kurių nematėme nuo 1993 metų Honda Civic VX hečbeko laikų. Priekiniai ir galiniai buferiai, šoniniai veidrodėliai ir durų rankenos yra ne dažytos, o rūko žibintai – pašalinti. Dar daugiau, interjeras neturi oro kondicionieriaus, visos apdailos aplink vairą ir pavarų perjungiklį, taip pat pašalintas plastikinis įsiurbimo dangtis po kapotu – visos dalys, kurių dauguma automobilių entuziastų tikriausiai niekada nepasigestų.

Be to, Toyota Japonijoje šį RC modelį vertina 1,9 milijono jenų, kas atitinka apie 24 600 JAV dolerių pagal dabartinius valiutos kursus. Nors tai nėra rodiklis, pagal kurį būtų galima nustatyti Scion FR-S kainą Amerikoje, esmė ta, kad jis žymiai pigesnis už standartinį GT 86 bazinį modelį Japonijoje. Be to, jis sveria 100 svarų mažiau nei bazinis GT 86.

Deja, RC apdaila šiuo metu prieinama tik Japonijoje, o Toyota neužsiminė, kad planuoja siūlyti RC apdailą Amerikoje. Tačiau tai neabejotinai kelia susidomėjimą tarp automobilių entuziastų visame pasaulyje, norinčių pamatyti šį minimalistinį ir individualizuotą modelį savo rinkose.

Įdomu, kad Toyota GT 86 RC modelis yra ne tik lengvesnis ir pigesnis, bet ir suteikia daugiau galimybių automobilių entuziastams kurti savo unikalius projektus. Tai gali būti puiki pradžia tiems, kurie nori sukurti savo svajonių automobilį, pritaikytą asmeniniams poreikiams ir norams. Daugiau informacijos apie šį modelį galite rasti čia.

Galbūt vieną dieną Toyota nuspręs šį modelį pasiūlyti ir kitose rinkose, tačiau kol kas jis lieka tik Japonijos automobilių entuziastų žaidimo aikštele. Tačiau, žvelgiant į šio modelio potencialą, galima tikėtis, kad susidomėjimas juo tik augs.

https://autoplovykla.lt/en/car-polishing/
https://autopamoka.lt/2025/06/11/kalifornijos-greitkeliu-patrulis-pasirinko-ford-explorer-interceptor/
https://luxauto.lt/chevrolet-corvette-stingray-sulauke-dideles-paklausos/

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Post

„Toyota Mirai“ pirmojo važiavimo apžvalga: viltingas vandenilio variklis„Toyota Mirai“ pirmojo važiavimo apžvalga: viltingas vandenilio variklis

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-kaune/ Toyota Mirai: Naujos Kartos Vandenilio Transporto Priemonė Toyota Mirai – tai automobilis, kuris per savo evoliuciją sulaukė įspūdingo atnaujinimo. Pirmoji kartos vandenilio kuro elementas buvo laikomas išskirtiniu dėl savo

„Toyota“ atšaukia beveik 900 000 modelių RAV4, „Lexus HS 250h“ dėl galinės pakabos problemos.„Toyota“ atšaukia beveik 900 000 modelių RAV4, „Lexus HS 250h“ dėl galinės pakabos problemos.

https://autoplovykla.lt/automobilio-dugno-plovimas/ Toyota paskelbė apie atšaukimą savo 2006-2011 metų RAV4 modelius ir 2010 metų Lexus HS 250h dėl galinio pakabos svirčio problemos. Pasak japonų automobilių gamintojo, paveikti automobiliai turi netinkamai pritvirtintus

„Toyota Tundra Regular Cab 4×4“ apžvalga: automobilių apžvalgos„Toyota Tundra Regular Cab 4×4“ apžvalga: automobilių apžvalgos

https://autoplovykla.lt/automobilio-dugno-plovimas/ Šiuolaikiniame pasaulyje tenka žavėtis tais, kurie nenustoja stengtis. Paimkime Toyota atvejį. Nors per pastaruosius tris dešimtmečius įmonė užsitarnavo daugybę automobilių pirkėjų Šiaurės Amerikoje, sunkvežimių rinka buvo kitokia istorija. Šio