Tyrimas: afroamerikiečių automobilių pirkėjai renkasi „Toyota“

Tyrimas: afroamerikiečių automobilių pirkėjai renkasi „Toyota“ post thumbnail image

https://autoplovykla.lt/automobilio-salono-valymas/

Demografinis Automobilių Pirkėjų Pasiskirstymas ir Tendencijos

Tendencija įdomiai stebėti, kaip skirtingos demografinės grupės renkasi automobilius, ir naujas tyrimas atskleidžia, kad 2010 m. Toyota buvo populiariausias automobilių prekės ženklas tarp afrikiečių kilmės amerikiečių. Naujausio Polk tyrimo duomenimis, šios demografinės grupės naujų automobilių registracijos pasiekė 641 090, o tai reiškia 11,5 proc. augimą, lyginant su 2009 m. (2010 m. tai sudaro 7,4 proc. visų naujų registracijų). Tyrimas taip pat parodė, kad afrikiečių kilmės amerikiečių rinkos apimtis augo 68,6 proc, kas yra daug daugiau nei neetninių rinkų augimas, kuris sudarė 6,8 proc.

„JAV gyventojų skaičius auga sparčiau afrikiečių kilmės amerikiečių segmente nei kituose, todėl yra reikšminga galimybė automobilių gamintojams ir pardavėjams pradėti skirti daugiau dėmesio ir marketingo iniciatyvų šiai konkrečiai auditorijai“, – teigė Polk produktų strategas Marc Bland. „Įmonės, tokios kaip Toyota, kurios veikia proaktyviai, jau dabar gauna naudos.“

Po Toyota dešimtuko sąraše seka Ford, Chevrolet, Honda ir Nissan – šie penki prekės ženklai sudaro 60 proc. afrikiečių kilmės amerikiečių rinkos. Kalbant apie augimą nuo 2009 m., Buick, Hyundai, Kia, Cadillac, GMC ir Infiniti puikiai sekasi šiame segmente.

Afroamerikiečių Rinkos Suskirstymas Pagal Prekių Ženklus

  • Toyota – 15.0%
  • Ford – 11.7%
  • Chevrolet – 11.4%
  • Honda – 11.3%
  • Nissan – 10.2%
  • Hyundai – 5.6%
  • Kia – 4.2%
  • Dodge – 4.0%
  • GMC – 2.8%
  • Volkswagen – 2.2%

Markių Prieaugio Pokyčiai 2009-2010 m.

  • Buick – 72.2%
  • Hyundai – 53.2%
  • Kia – 34.6%
  • Cadillac – 34.4%
  • GMC – 33.6%
  • Infiniti – 30.9%
  • Subaru – 28.3%
  • Audi – 27.1%
  • Acura – 21.0%
  • Volkswagen – 20.6%
  • Ford – 19.3%
  • Nissan – 18.9%
  • Mazda – 16.3%
  • Chevrolet – 13.4%
  • Land Rover – 13.1%

Automobilių Salonų Valymas Lietuvoje

Rūpinimasis automobiliu neapsiriboja tik išore. Automobilio salonas taip pat reikalauja dėmesio, ypač jei norime išlaikyti švarą ir jaukumą. Lietuvoje automobilių salonų valymo paslaugos tampa vis populiaresnės, nes žmonės siekia išlaikyti savo transporto priemones ne tik funkcionalias, bet ir estetiškai patrauklias. Tai ypač svarbu tiems, kurie praleidžia daug laiko kelyje. Jei jūs taip pat norėtumėte pasirūpinti savo automobilio salonu, rekomenduojame apsilankyti čia ir sužinoti daugiau apie siūlomas paslaugas.

Automobilių rinkos dinamika nuolat kinta, ir šiandienos rinkoje svarbu suprasti demografinį pasiskirstymą, siekiant veiksmingai orientuoti rinkodaros strategijas ir siūlyti produktus, atitinkančius įvairių grupių poreikius. Džiugu matyti, kad Lietuvoje taip pat atsispindi pasaulinės tendencijos, ir automobiliai tampa ne tik transporto priemone, bet ir gyvenimo būdo dalimi.

https://auto-rent.lt
https://autosanderis.lt/tesla-matyt-pati-gamina-automobiliu-vezejus/

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Post

Tyrimas: geltoni ir oranžiniai automobiliai nuvertėja mažiausiaiTyrimas: geltoni ir oranžiniai automobiliai nuvertėja mažiausiai

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-kaune/ Naudotų Automobilių Amortizacija ir Spalvų Poveikis Vis dažniau pastebima tendencija, kad automobiliai ryškių spalvų, tokių kaip geltona ir oranžinė, praranda vertę lėčiau nei įprastos spalvos, pavyzdžiui, balta ar juoda.

Šiaurės Amerikos specifikacijos VW ID. Buzz debiutuos birželio 2 d.Šiaurės Amerikos specifikacijos VW ID. Buzz debiutuos birželio 2 d.

https://autoplovykla.lt/automobilio-poliravimas-vilnius/ Volkswagen ID. Buzz yra ryškus elementas dabartinėje šiek tiek niūrioje elektromobilių rinkoje. Tai yra ne mažiau nei trijų koncepcijų ir dviejų dešimtmečių pažadų apie naują mikroautobusą kulminacija. Šis retro